Poiesz inpak actie!

Zaterdagavond was het zo ver. Vroeg eten want om 18.00 uur kerstpakketten inpakken bij Poiesz Supermarkten.
We hadden voldoende aanmeldingen en met een grote groep van 41 man/vrouw sterk gingen we, na een kort uitleg, de kerstdozen te lijf. Wijn, chips, koekjes, jam, alle lekkers werd via de productielijn in de dozen gedaan waarna ze vakkundig werden dicht geplakt en gestickerd.

Al gauw hadden we de slag te pakken en vormden 41 mensen en geoliede machine van vullen, aanvullen, dozen opruimen, dichtplakken, stickeren en stapelen.Grapjes gingen over en weer en tegelijkertijd werd er hard gewerkt. Tussen 18.15 en 20.15 uur hebben 1677 kerstdozen ingepakt.

Omdat het zo vlot ging mochten we na de pauze nog een inpak sessie doen. En terwijl de mensen van Poiesz voor ons een nieuwe productielijn klaar maakten, hielden wij even pauze. In de kantine stond drinken en overheerlijke Poiesz oranjekoek voor ons klaar. Na de pauze hebben we nog een goed half uur werk gehad met een serie van circa 200 dozen en om 21.15 uur ging iedereen met een voldaan gevoel huiswaarts.

We zijn als vereniging enorm blij dat we dit werk weer mochten doen bij Poiesz Supermarkten en zo de clubkas te kunnen spekken.
Omdat we andere en meer kerstdozen ingepakt hebben dan eerst de planning was, is de opbrengst nu nog niet bekend. We brengen jullie daarvan uiteraard zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het beschikbaar stellen van je tijd, spierkracht, positiviteit en inzet. Vele handen maken licht werk is vanavond weer bewezen.
Jullie waren Fantastisch!

f732a900 0dc0 4787 a319 42d46ab74804