Corona update 25 april 2020

Afgelopen week heeft het kabinet de eerste maatregelen tegen het coronavirus versoepeld. Dit heeft effect op kinderen in het basis onderwijs, (sport)clubs en vele anderen. Zo hebben deze versoepelingen ook effect op onze scoutinggroep. Momenteel zijn wij aan het overleggen met onze vrijwilligers over de stappen die we gaan zetten. Wij zoeken nu naar een passende oplossing die voor iedereen werkbaar is maar deze zoektocht kost tijd.
Deze tijd nemen wij om de juiste keuzes te maken en een geschikte oplossing te vinden.

Wij hechten grote waarde aan de veiligheid van uw kind en onze vrijwilligers. We hopen daarom dat u geduld kunt hebben tot wij onze plannen klaar hebben.
Zodra wij ons plan klaar hebben, komen we met meer informatie.

Onze scoutinggroep volgt het advies van de officiële instanties zoals GGD Fryslân, RIVM en Scouting Nederland.
​Wij hopen u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben over dit bericht, kunt u deze stellen via de speltakleiding van uw kind.

2020 03 Corona Tekengebied 1 kopie 3