Leiding | vanaf 18 jaar

De leiding staat bij elke speltak voor een andere uitdaging.
Dolfijnen willen een spannend programma. Zeeverkenners willen veilig het water op. En de Wilde Vaart wil het liefst alles zelf regelen.

Durf jij het aan? Greate Pier vindt het belangrijk dat de leiding goed getraind is. Daarom doen we mee met Scouting Academy. Dat wordt ook buiten Scouting erkend. Want wat je bij ons leert, komt overal van pas!

Knop kijkje 02

Laatste nieuws Leiding

NLdoet 2019

Na het eerdere uitstellen van NLdoet, hebben we gisteren, 30 maart met prachtig weer de actie alsnog gehouden. Dankzij vele ouders, leden en vrijwilligers hebben we ontzettend veel werk verzet.

De noodgebouwen zijn van binnen en buiten geschilderd, er is een tegelpad aangelegd en de heg tussen ons terrein en de buren is verwijderd en de grond is daar afgevlakt. Daarnaast is er een prachtige XXL-picknicktafel geproduceerd! Nu kunnen we met ruim 20 man aan tafel zitten om te eten, vergaderen of koffie te drinken.

Zwaarden

Deze zomervakantie zijn we bezig geweest met de schouw.
Douwe Visser heeft ons de laatste keer een boel tips gegeven om de schouw te verbeteren. Sinds deze zomer dus ook de zwaarden!

Hopelijk blijven de zwaarden nu naar beneden wanneer we aan het zeilen zijn.
We moeten ze nog even testen, maar hopen dat het resultaat beter is!

21032596 1334298510026726 8437049541348904099 n21032596 1334298510026726 8437049541348904099 n

Oud GP lid

Bij een aantal is het bekend, maar een van onze leiding loopt stage op Curacao.
Vandaag kregen we bericht dat hij op Curacao een ex-gp lid heeft gevonden. Tijdens het huren van een zeilboot bij Sail adventures Curacao kwamen ze aan de praat en zo dus bij Greate Pier. We vonden het ontzettend leuk om te horen!

Natuurlijk is daar een sticker achtergelaten en we hopen zowel het ex-lid als onze leiding snel weer eens te spreken.
Mocht je ooit op Curacao een boot huren, doe Daniƫl dan de groeten names ons.

Zomervakantie

De leiding wenst jullie allemaal een fijne zomer toe met veel plezier tijdens de zomerkampen.
Tot ziens bij de eerste opkomsten in september.

Meer nieuws over het nieuwe seizoen volgt.