logo scouting blauw

100% plezier Greate Pier

Beste Scout/ouder/famillie

Graag jullie aandacht voor het volgende initiatief:
Vanaf nu is het voor iedereen die Scouting Greate Pier een warm hart toedraagt mogelijk om Greate Pier GRATIS te sponsoren. Ga de volgende keer dat je iets online wilt kopen eerst naar onze website.

Hier vind je op meerdere plekken een link naar SponsorKliks. Door op deze links te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, thuisbezorgt.nl, mediamarkt en Zalando. Alle grote webwinkels, die veel van ons vaak gebruiken om spullen te bestellen, staan erop. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert scouting Greate Pier een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra, maar levert ons veel op!

Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via Greate Pier Sneek kan je terecht bij 4500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert. Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Zonder jullie medewerking levert het niets op voor de club en het zijn slechts een paar extra handelingen. Het zou super zijn wanneer we Greate Pier op deze manier kunnen helpen aan extra inkomsten.

licht 100 100

Een goede reden om ook donateur te worden!
Scoutinggroep Greate Pier is een actieve groep die al jaren veel mensen, van jong tot oud, elk weekend veel plezier heeft bezorgd. Samen Scouting beleven rond en op het water is vooral voor jeugd een plezierige, avontuurlijke en educatieve bezigheid.

Om net even dat extra’s te bieden en iedereen de kans te geven om plezier te beleven, is veel geld nodig. Vooral bij de huidige eisen die aan verenigingen en hun leden worden gesteld. Daarom kan Scoutinggroep Greate Pier ook niet meer zonder donateurs. Hopelijk mogen wij hierbij een beroep op u doen. Voor het donateurschap van (minimaal) € 25,- per jaar heeft onze en dan ook uw Scoutinggroep heel veel plezier! U wordt dan op de hoogte gehouden van onze activiteiten en kunt meedoen aan familiedagen, droppingen, jubilea en nog vele andere activiteiten.

Kortom, u mag meegenieten van ons Scoutingplezier!

Met vriendelijke groet,
Bestuur Scoutinggroep Greate Pier Sneek

Onze Sponsors en Partners!

Scouting Nederland
Sponsorkliks