Verhuur

Ben jij een Scoutinggroep? En zoek je naar een leuke kamplocatie? Boten? Een gebouw voor dagactiviteiten? Wij hebben het allemaal!

Ons clubhuis staat direct aan de Houkesloot, op de Top in Sneek. Dit is een ideale locatie voor waterscouts. Rustig gelegen tussen Sneek en het Sneekermeer. Het gebouw is uitsluitend te huren door andere scoutinggroepen. Binnen mag met maximaal 60 personen worden overnacht. Daarnaast hebben we twee kampterreinen, die allebei los van het gebouw te huren zijn. Ze worden omringd door een grote steiger, waar veel boten aan afgemeerd kunnen worden.
Ook onze vletten zijn te huur. Een dag? Een weekend? Een week? Het kan allemaal! Wij verhuren de vletten inclusief complete inventaris: tuigage, riemen, fokkezak, stootwillen, anker en meer.

huur boot2
Huur ch2

Klik hier op onderstaande emailadressen om te huren!
verhuur@scoutingsneek.nl (boten)
scsgebruik@gmail.com (clubhuis)